To access registration, you have to turn on cookies on your browser.

1. معلومات عامة

0%

?
المعلومات

في حالة تقديم خدماتنا لك من قبل شريكنا يرجى ذكر اسمه أو رمزه.

2. معلومات شخصية أخرى

0%

3. معلومات مالية

0%

?
المعلومات

المصدر الرئيسي للدخل أو الثروة، فيما يخص النشاط الرئيسي للعميل.

?
المعلومات

الاستثمار الشخصي يشير إلى الاستثمار منخفض المخاطر، مع توقع عوائد أقل، مثلاً في حدود 4 إلى 12% في العام.

الاستثمار القائم على المضاربة يشير إلى الاستثمار مع مخاطرة كبيرة، مع توقع أرباح ضخمة، مثلاً أكثر من 20% في العام.

اتخاذ القرارات بالاستثمار في الصناديق التحوطية للتخفيف من مخاطر الاحتفاظ بسند مالي معين من خلال الاستثمار في سندين ماليين، والذي تطوره السوقي مغاير للواقع، مثل الخيارات والعقود الآجلة.

استثمار المحافظة على رأس المال حيث لا ترغب في المخاطرة بأي خسارة لرأس المال المُستثمر.

?
المعلومات

يتم تعريف صافي القيمة على أنّه الفرق بين أصول العميل وديونه. تشير هذه القيمة إلى الوضع الاقتصادي، وخاصة المبلغ المالي الذي يوفّره الشخص بعد تطبيق جميع الاقتطاعات. في حالة الكيانات القانونية، تُعبّر هذه القيمة عن قيمة جميع الأصول مقابل جميع الديون كبيان مالي.

عادة ما تشتمل أصول الأفراد على النقد أو ما يعادله، مثل الممتلكات كالمنازل أو السيارات، أو حسابات الاستثمار، أو أي ممتلكات ذات قيمة كالمجوهرات أو التحف، أما في حالة الشركة فنحن نشير مثلاً إلى الممتلكات أو المخازن أو المواد أو المصانع أو المعدات أو الآلات أو المباني.

الديون هي الأموال المستحقة لشخص آخر، مثل بطاقة الائتمان أو الديون المصرفية، أو السندات، أو الكمبيالات، أو الرهون العقارية، أو المدفوعات واجبة السداد المستحقة للبائعين، أو خط ائتمان في مصرف، وما شابه.

4. التداول والمعلومات التنظيمية

0%

?
المعلومات

الدولة التي تدفع بها ضرائب الدخل.

?
المعلومات

Tax Identification Number (TIN).

more info

تحذير المخاطر

I understand that leverage trading involves complex financial instruments with significant risk of loss, and may not be appropriate for me because I may not have the necessary experience or knowledge to understand the risks involved. I have read and understood the information provided to me including Broker Client Agreement, Risk Disclosure Statement, Additional Requirements Related to Trading of Single Stock Futures, Order Execution Policy, Complaints Policy, Privacy and Refund Policy and would like to proceed with my application. I further represent that I will notify GULF BROKERS DMCC of any material changes in writing.

YOU SHOULD NOT ELECTRONICALLY SIGN THE APPLICATION FORM IF YOU ARE UNSURE AS TO THE NATURE OF THE RISKS INVOLVED IN TRADING USING THE GULF BROKERS DMCC SERVICES.

MARGINED TRANSACTIONS CARRY A HIGH LEVEL OF RISK TO YOUR CAPITAL. IT IS POSSIBLE TO LOSE MORE THAN YOUR INITIAL INVESTMENT. BEFORE SUBMITTING THIS FORM, FOR YOUR OWN BENEFIT AND PROTECTION YOU SHOULD CAREFULLY READ, BROKER CLIENT AGREEMENT, RISK DISCLOSURE STATEMENT, ADDITIONAL REQUIREMENTS RELATED TO TRADING OF SINGLE STOCK FUTURES, ORDER EXECUTION POLICY, COMPLAINTS POLICY, PRIVACY AND REFUND POLICY.

WE HIGHLY RECOMMEND THAT YOU DOWNLOAD OR PRINT A COPY OF THE BROKER CLIENT AGREEMENT, RISK DISCLOSURE STATEMENT, ADDITIONAL REQUIREMENTS RELATED TO TRADING OF SINGLE STOCK FUTURES, ORDER EXECUTION POLICY, COMPLAINTS POLICY, PRIVACY AND REFUND POLICY. AND REVIEW THEM. WE FURTHER RECOMMEND THAT YOU REGULARLY REFER TO OUR WEBSITE FOR ANY UPDATES TO THOSE DOCUMENTS. GULF BROKERS DMCC RESERVES THE RIGHT, BUT HAS NO DUTY, TO VERIFY THE ACCURACY OF INFORMATION PROVIDED, AND TO CONTACT ANY BANKS, AGENCIES OR OTHERS REFERENCED ON THIS APPLICATION AS IT DEEMS NECESSARY.

إذا كان هناك أي شيء في الوثائق المشار إليها أعلاه لا تفهمه، يرجى الاتصال بنا.

5. الامتثال

0%

يمكنك سحب ملفاتك وإسقاطها هنا.

Click me to remove the file.

يمكنك سحب ملفاتك وإسقاطها هنا.

Click me to remove the file.
?
المعلومات

يرجى تقديم أي مما يلي خلال الأشهر الثلاثة الأخيرة.

اتصل بنا

في حال كان لديكم أي سؤال أو استفسار، أو حتى إن كنتم ترغبون في الحصول على المزيد من المعلومات، نحن هنا لخدمتكم. لا تترددوا في الإتصال بنا.

نحن نقدم لكم خدمة عملاء متميزة على مدى 24/5.